PRO sau CONTRA?

Cum mi-ar sta cu mustata? 😀 Haha.

Nu ştiu cine a inventat mustaţa, dar mi-e din ce în ce mai clar că respectivul a avut creierul alterat. Mai naşpa este că el a găsit destui adepţi, indivizi la fel de zdruncinaţi la cap, care cred că mustaţa le conferă un plus de fermitate, atractivitate. Pe bune? O_o Mustata nu e buna la nimic! E dezgustatoare si enervanta. Nu se poate invoca nici un argument logic care să justifice dunga aia de păr pe care destui bărbaţi o poartă sub nas.Nu cred să existe privelişte mai dezgustătoare decît aceea a unui mustăcios ‘halind’ un pui la rotisor.

Să îl vezi cum îi luceşte uleiul în păr şi cum îi stau două-trei firimituri rebele pitite . Îţi vine să pui furtunul de pompieri pe faţa lui, într-o binevenită acţiune de igienizare. Cel puţin la fel de penibili îmi par şi cei care îşi aranjează mustaţa în public, mîndri nevoie mare de grămada de păr mizera din jurul gurii.

Domn’e in bune? Deci voi ce spuneti? Sunteti PRO sau CONTRA? 😀

  1. eu am avut cind eram la Liceu si ulterior ! sincer sint multe ,DAR FEMEI , care aprecieaza un mustacios ! nu-mi displac , e posibil sa ai parte in viata de unul mustacios ! sa nu zici niciodata NU !!!nu se stie !

    Apreciază


Lasă un răspuns

