Scârţ.

Mai acu’ o jumătate de oră îmi iau eu frumuşel prosopul şi halatul şi dăi cu paşi grăbiţi spre baie.Mă dar nu ştiu de ce înainte de duş am o senzaţie nefastă, un gând deăla de nenorocire, e posibil să fie aducerile-aminte de când eram şi eu bebe că na ca orice copil mic nu suportam îmbăierea, apa aia prea fierbinte care-mi intra prin ochi, urechi, prin gură numai eu ştiam şi parcă nu se mai termina calvarul ăla, uneori şi acum simt acele chestii. Aşa. Mai întâi pun un picior, aaooo-aşa reeece! mi-ajungea răcoreala aia până’n măduva oaselor. Înaintez şi cu următorul, şi repede să deschid robinetul. Dar ce-i asta nene?? Apa tun! Mai trece un minut până o reglez, dar gata. E caldă, e bună şi îmbâcsită de-un abur sufocant, înăbuşitor. Îmi provoca o stare de greaţă, dar era frumos. Delir. Brusc, un cârcel mă sâcâie pe la gleznă, dăi suceală, învârteală şi ZROOING! cu capul de faianţă. Aoo. În fine, iau capotul pe mine, mă mai holbez puţin prin oglindă, apăi de…poate m-oi fi făcut mai frumoasă între-timp. Mâna pe clanţă şi AHH! inspir aerul ăla dur al libertăţii, al scăpării, al eliberării. Deja te simţi un alt om. Te simţi TU, TU cel fără inhibiţii.

P.S. : Duşul nu dăunează ( prea ) grav sănătăţii.

Lasă un răspuns

