Muuult verde!

Nu ştiu ce simţiţi voi, dar când termometrul sare de 25 de grade eu mă transform dintr-o fiinţă raţională într-o persoană care simte, miroase şi visează numai VERDE. Visez şi respir numai prospeţimea ierbii şi vara de obicei, neuronii mei sunt cam bulversaţi de lipsa efortului intelectual şi de marea cantitate de visare cu ochii deschisi : )
Cum începe un pic căldura, pofta mea de mancare scade şi mâncarea se bazează în special pe legume şi fructe crude. Mănânc salate de placere, aşa că vrând, nevrând la începutul verii dau jos câteva kilograme.
Dacă e frumos afară, ursul din mine iese din hibernare şi începe să bată parcurile, ori să se zbenguie, ori să se plimbe pur şi simplu. Vara prefer să menţin un stil cât mai natural şi să mă protejez de soare. În perioada asta mă bucur de câteva zile libere…şi declar cu mâna pe inimă că nu prea îmi lipsesc activităţile de la şcoală. Nop! Chiar deloc! E minunat! Îmi plac la nebunie spaţiile cu verdeaţă, îmi dă o stare de spirit extraordinară!

După o zi obositoare, am fugit repede pe deal pentru a prinde apusul şi a mă bucura de el din toate punctele de vedere. Obişnuită cu zgomotul de la şcoală sau din oraş, agitaţia şi îngrămădeala tipică oraşului (mai sunt şi alegerile alea -_- ), nu pot să mă abţin să nu văd acele cadre minimale perfecte pentru mine, ce nu au nevoie de prea multe elemente.

Iată ce-mi văd ochii şi-mi arată inima, un apus foarte frumos în colorit şi linişte sufletească formând un contrast cromatic superb, cu o geometrie jucăuşă ce mă invită să mă plimb imaginar prin cadru.Nu îţi trebuie imaginaţie prea bogată şi nici fantezie desăvârşită pentru a te scufunda într-un vis. Mâna creatorului a împrăştiat norii pe bolta cerească şi le-a dat culoare trimiţând soarele la culcare. Amurgul e doar o poartă spre visare.

Un comentariu

  1. Poate faci o postare numai din Imagini ? Noi apoi sa vedem si sa comentam , sa vedem daca poti prin imagini si culoare sa te faci inteleasa!!!
    p.s. cel mai bine este ca mereu sa Arati ce poti Chubbi , nu sa povestesti despre realizarile tale!

    Apreciază


Lasă un răspuns

