Notă

Sunt capricioasă
Îmi petrec cea mai mare parte din timp (când sunt acasă) în pijamale
Scrisul meu e neglijent
Petrec prea mult timp la calculator
Ies ciudat în poze
Camera mea e mereu un dezastru
Când nu arăt bine, dau vina pe părul meu
Sunt scundă
Rar îmi fac patul
Nu port haine „cool”
Merg prea târziu la culcare
Întotdeauna iau micul dejun
Mereu am sperat să fiu altcineva
Citesc lent
Nu ascult muzică de club, sau ce e la modă
Nu am fost niciodată la o premieră de film
Cred că sunt amuzantă, când nu sunt
Am doar câţiva prieteni
Tricourile pentru mine sunt rochii
Nu ştiu să merg pe bicicletă
Nici pe role, ori altceva
Strâng lucruri (ciudăţenii) pentru mine
Mănânc cereale aproape în fiecare zi
Iubesc grădinăritul
Tenul meu nu e niciodată perfect
Uneori cred că sunt nimeni
Vreau mai mult timp pentru citit

DSC_0029

page

„Nu vreau să mă cunoască oamenii aşa cum sunt, decât la suprafaţă, cine sunt eu cu adevărat ştie numai lăuntrul meu.”
N-am spus eu asta, dar o aud destul de des şi se ridică cu pretenţii să le înţelegi firea.
Uite, eu vreau să ştie oamenii cum sunt, atunci când mă-ntâlnesc, să se strâmbe la mine ca la un copil mic, fără motiv. Nu faceţi asta? Cum? E un fel de joacă. Simţiri, eu simt. Un soi de avangardă. Trăieşti, nu doar priveşti. Din ce în ce mai estompat. Dar, altfel, desfăşurări-încremeniri ale lucrurilor, gustului, aerului, împingând trupul către ele.
Nu înţeleg nimic. Adorm. Apoi mă trezesc într-o lume în care cineva a încercat să scrie ceva despre mine şi a abandonat.
Şi ziua, şi noaptea, gândirea e privire, şi-apoi când singur ai rămas, se schimbă-n altceva.

Câte ceva despre mine

  1. Foarte dragalasa tinuta! Ti-am rasfoit blogul si pot spune cu mana pe inima ca scrii mai corect ca tinerele de varsta mea (am 22 de ani). Te mai felicit si pentru faptul ca citesti. Bravo si tine-o tot asa 🙂

    Apreciază

    • Hm, eu citesc în special ficţiune, de epocă, care mă motivează…câteva exemple dintre cărţile mele preferate ar fi: „Exuvii”-Simona Popescu, „Agonie şi extaz”-Irving Stone, „Muzici şi faze”- Ovidiu Verdeş, „Jane Eyre”-Charlotte Bronte, „Numele trandafirului”- Umberto Eco, „Fahrenheit451”-Ray Bradbury, „Romanul adolescentului miop”-Eliade, „Doamna Bovary”-Gustave Flaubert, „La răscruce de vânturi”-Emily Bronte, „Eleganţa ariciului”-Muriel Barbery şi lista continuă… 🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

