Notă

În zilele în care mă culc devreme şi mă trezesc ca şi găinile cu noaptea în cap, mă simt cel mai bine şi plină de energie. Îmi place să stau dimineaţa devreme la o cană de ceai sau lapte cald, să citesc una alta, să ascult liniştea din jur, să mă pregătesc în tihnă. Ei, nu că ar fi cazul în momentul de faţă…seara nu m-aş mai culca, trece timpul nici nu ştiu cum, se face doişpe-unu şi eu am ochii cât cepele, iar dimineaţa trag de mine să mă ridic din pat, şi depăşesc ora de trezire -faţă de alarma care zăngăne innebunitor- cu cel puţin o oră. Sunt ca un urs care o dată cu venirea iernii trebuie lăsat să hiberneze.

Totuşi, pentru că ştiu sigur că nu sunt singura persoană într-o aşa dilemă, mi-am zis să îmi pun la punct nişte reguli pe care evident să le respect (deşi nu le-aş numi reguli, nu îmi plac regulile). Deci, nu îţi permite programul să te culci devreme? Păi, opreşte televizorul, închide calculatorul )facebook-ul va rămâne tot acolo, nu pleacă nicăieri), citeşti câteva pagini dintr-o carte şi somn uşor. În felul acesta te poţi trezi devreme şi ai timpul necesar să faci chiar 30 de minute de exerciţii fizice înainte de orice altă activitate, în cazul meu-ţopăială de ici până colo cu Iuky (câinele). Asta-i tot. Simplu, nu? Nu chiar…

Iniţiativă

Lasă un răspuns

