Notă

Anul acesta sunt în situaţia aceea incertă în care ridic încă din umeri şi spun că nu ştiu. Eventual ceva schimbări ce fac viitorul puţin imprevizibil ca de obicei.

Însă, inevitabil, cum se întâmplă adesea în perioada asta cu sărbătorile, în ciuda protestelor vehemente (mai ales din partea mea) eu şi sora mea suntem scoase cu noaptea în cap de sub plapumi şi împreună cu toată familia începem să trebăluim, să ne pregătim pentru ziua mare ce va să vie. Dimineţile sunt reci şi clare şi-mi dezmierd uşor pleoapele numai cu o boare de afară. O, şi sunt atâtea de făcut! Dar, cumva am reuşit să le facem pe toate, şi deşi mă simt obosită, mă simt foarte bine. Am lăsat să domnească atmosfera de sezon, de veselie.

DSC_0571

Am împodobit bradul la o cană de ceai cald şi am stat câteva clipe să admirăm luminile. Tradiţional e (cred) să se cânte colinde în jurul  său, dar noi ne-am delectat cu tăcerea şi câteva vorbe rostite, că de, parcă îţi mai aduci aminte de ceva, mai depăni amintiri.

page

DSC_0545 DSC_0547 DSC_0589

Ei, şi acum vine partea mea preferată: gătitul! Îmi pun şorţuleţul şi intru în bucătărie. Mă mai mozolesc, dar cum altfel să iasă bucatele bune?

DSC_0622

DSC_0633

DSC_0561

Mâine e Crăciunul şi aştept cu sufletul la gură să încep ziua cu voie bună (deşi cred că cel mai mult aştept sarmalele!). Ah, au venit chiar şi colindătorii. Încă mai aşteptăm, de-or mai veni.

Până atunci, mă bucur de lumină. Nu uitaţi care este de fapt scopul acestei sărbători. Fiţi mai buni, deschideţi-vă sufletele! Ştiu că acolo zace căldură într-atât cât să dăruiţi şi celorlalţi.

Sărbători fericite şi numai bine!

Ne pregătim…vine Crăciunul!

Lasă un răspuns

