Notă

Dimineaţa, pe răcoare, pe când aerul păstrează încă prospeţimea nopţii, mă echipez şi ies pentru o alergare uşoară, sau, o plimbare cu Iuky.
Înainte aşa îmi era de greu să mă trezesc! Dar îmi amintesc cum într-o vacanţă de primăvară mi-am pus ceasul să sune devreme, să zburd dis-de-dimineaţă prin pădure după cocorăi şi viorele. Tot acel alergat de ici-colo m-a făcut exuberantă şi plină de energie întreaga zi. În tot acel timp, nu m-am simţit epuizată, şi, deşi petrecusem mult timp prin pădure, n-am simţit nevoia de mâncare, sau acea foame puternică. (Când sunt acasă şi stau pur şi simplu, mănânc din lipsă de ocupaţie.) Mi-am dat seama că o plimbare dimineaţa e mai mult decât binevenită! În zilele în care îmi găseam vreme pentru asta, observam că eram mai activă ca de obicei, mă concentram pe ceea ce îmi propuneam, şi, ziua următoare îmi era mult mai uşor să mă trezesc.
Pe vreme rece e mai greu, ce-i drept, dar nu ezit totuşi să îmi iau adidaşii şi să dau o tură de 10-15 minute.
untitled
Apoi mă întâlnesc cu prietenele mele găinile. Unii dintre cei mai buni companioni ai mei, în acea perioadă timpurie a vieţii, au fost găinile, gâştele, raţele. Iubesc raţele! ( dar mereu m-am întrebat de ce stau cu pieptul scos în faţă, iar cele leşeşti dau din cap?!) Le consideram prietenele mele, iar ele mă însoţeau voioase în plimbările prin curte. Le cântam, ori pur şi simplu vorbeam cu ele. Ne mai salutăm şi acum printr-un ga-ga-ga, sau mai ştiu eu cum.
DSC_0260

DSC_0616

DSC_0621

DSC_0624

DSC_0622
După acea rutină de dimineaţă, pregătesc micul dejun. Nu sar niciodată peste el, şi îmi place mereu să diversific mâncarea. De obicei aleg combinaţii precum: omletă cu brânză şi mărar (recent am testat şi omleta japoneză „tamagoiaki” cu sos de soia şi apă rece), iaurt cu cereale de ovăz/ lapte dulce cu fulgi de porumb, bruschete (pâine prăjită cu diverse…icre, brânză de bivoliţă, ou fiert- cu legume), am testat chiar şi faimoasele clătite americane (pancakes), dar pe care nu mă prea înghesui să le pregătesc pentru micul dejun, şi multe altele însoţite de fructe,un ceai verde/lapte cald. 1

DSC_0626

DSC_0069

După ce ai terminat de mâncat, se spune că nu e bine să te aşezi, să stai, sau să dormi. Ci să faci o plimbare, ori pur şi simplu să faci mişcare. Eu îmi fac curat în cameră. Aşa păstrez o armonie în locul în care îmi petrec de cele mai multe ori majoritatea timpului. Recunosc, uneori aşa le-aş lăsa pe toate într-o dezordine, şi nu aş pune mâna pe nimic, dar am văzut că dacă nu le am ordonate frumuşel, aşa cum ar trebui, nu am linişte. Pe parcursul şcolii e mai greu, că le arunc pe unde-mi vine la îndemână şi uit de ele. Dar acum e vacanţă, am timp.
green
Un film/ o carte bună şi un ceai.
În ultima vreme am descoperit şi un nou canal la tv „Film Cafe” şi de nu m-am tot uitat la filme (englezeşti de epocă, sau, italieneşti în mare parte)! De asemenea, nu mă pot lipsi de serialele coreene; le mai urmăresc ori la calculator, ori pe „Euforia”, când mai prind. Aşa. Şi cum vreau să mă prezint o fată cuminte şi ascultătoare, m-am pus bine şi pe citit (apropo de rezoluţiile pentru anul ăsta). Ei, şi ce ar fi un film frumos sau o carte captivantă fără un ceai fierbinte?
DSC_0289
Mai ies pe afară să mă plimb, mai vorbesc cu Iuky, cu Coco şi Picu (papagalii), mai ascult o muzică, ronţăi ceva, mă zbengui, conversez pe calculator (nu prea des), desenez, versez, dansez, pozez, visez, gătesc şi uite-aşa trece vremea.
DSC_0605

DSC_0162

DSC_0177
E seară. Fac un duş, mă echipez în pijama, mă bag în pat, mă uit la un film sau ascult muzică până ce mă ia somnul.

sleep
Mâine o iau de la capăt. Huh!

O zi obişnuită cu mine

    • Mulţumesc frumos, Raluca! Cuvintele tale înseamnă mult pentru mine. Cred că momentele acelea „zen” se află în fiecare dintre noi, doar că oamenii nu prea le mai dau importanţă. Sunt mereu pe fugă, totul e fast ( fast food, fast life), eu mi-am dat seama că nu îmi doresc asta, aşa că, ei bine, încerc să mă bucur cât pot de mult de lucrurile simple şi frumoase pe care ni le-a lăsat Dumnezeu. Corpul şi sufletul îmi sunt în armonie. Probabil de aceea am creat acest blog, printr-un exemplu personal, dacă pot să îi spun aşa, vreau să le arăt şi celorlalţi partea frumoasă a lucrurilor, ceea ce contează cu adevărat, ceea ce e de apreciat.
      (P.s. Îţi mulţumesc că mă citeşti şi te aştept mai des cu impresii, chiar şi experienţe personale) 🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

