Pentru că.

Cred. Sper. O să. Pentru că oricum lucrurile par să se aranjeze de la sine. Pentru că ştiu de ce sunt capabilă. Pentru că vreau să-mi pipăi Sinele (imaginează-ţi, ce gând!). Pentru că vreau să îmi cumpăr o rochie pentru fiecare zi a anului. Pentru că îmi plac lucrurile colorate. Pentru că îmi plac fotografiile vechi. Pentru că îmi plac fotografiile noi. Pentru că am vrut să devin regizor. Scenarist. Pictor. Scriitor, (chiar şi bucătar şi florăreasă). Pentru că vorbesc mult şi puţin. Pentru că nu mă tem de necunoscuţi. Pentru că uneori port o pălărie mult prea galbenă pentru griul zilnic. Pentru că eu nu înţeleg de ce oamenii nu dorm vara pe acoperiş. Pentru că m-aş uita toată noaptea la stele. Pentru că îmi place muzica. Pentru că pot iubi. Pentru că dorm cu un urs de pluş. Pentru că ştiu să desenez căţei verzi cu capul pătrat. Pentru că sunt ceea ce sunt. Pentru că ai zâmbit când ai citit ce-am scris. Pentru că el nu citeşte niciodată ce scriu. Pentru că…

Ce amuzant se petrec unele lucruri şi ce frumos, în acelaşi timp. Şi-aşa de cutremurătoare sunt unele că îţi dai seama cât sunt de reale. Totul are atâta înţeles, realitatea asta nouă, dar e şi atât de ascunsă, de invizibilă. Nu am voie să am cuvinte ca să o descriu. E ceea ce, pentru prima oară, nu trebuie descris.

doh

  1. La multi ani pentru copilul din tine si iti doresc copilarie lunga si frumoasa! Legat de fotografiile tale: de ce nu le postezi pe 500px.com? La cat romanism exprimi in ele ar fi pacat sa nu le vada si celelalte neamuri pamantesti. Eu si alti cativa romani care mai facem astfel de fotografii mai romanesti te asteptam. O zi superba precum sufletul tau!

    Apreciază

    • Mulţumesc! La mulţi ani şi ţie şi tuturor, în fiecare dintre noi, indiferent de vârstă, de griji, de probleme, e un copil, pentru că aşa cum spunea şi Constantin Brâncoveanu: „Când nu mai suntem copii, suntem deja morţi.”. Chiar nu ştiam de acel site, pare interesant mai ales că sunt atâtea fotografii reuşite acolo, e multă inspiraţie. See you there. 🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

