Zile de vacanţă (4) -un cico bun de tot-

După ce soră-mea a plecat de dimineaţă cu o treabă legată de facultate, rămasă singură, mi-am pregătit un Cico. Mă pricep să fac şi cafea. Soarele se ridica încet, iar Bucureştiul scânteia în depărtare. Asta mi-a amintit de o reclamă veche la Nescafe, în care sigur apărea şi imaginea oraşului, dimineaţa. Dimineţile încep cu o cafea savuroasă…cam aşa ceva, nu contează. În fine, eu îmi beam Cico-ul liniştită, urmăream ultimele episoade dintr-un anime şi Bucureştiul strălucea în lumina dimineţii.

Picture 1082

<![endif]–>Era ora la care oamenii serioşi se îndreptau spre muncă. Nu şi noi. Urma să străbatem iarăşi vreun părculeţ, să traversăm străzile încinse, să aşteptăm ratb-ul, ori eventual să luăm metroul (marea mea bucurie)…cred că din reclame mi-a răsărit ideea că în metrou se întâmplă mereu lucruri frumoase şi neaşteptate. Mmm, de fapt sunt doar oameni cu feţe obosite care se holbează unii la alţii, cercetează toate unghiurile-din cap până-n picioare. Oricum, am urmat cursul acestui stil de viaţă obişnuit. Am făcut câteva cumpărături şi ne-am întors să pregătim ceva de mâncare. Ziua aceea am vrut să fie pur şi simplu o zi normală.

Picture 1265

După-amiaza am mers cu soră-mea în parc şi am petrecut cam 2-3 ore alături de cărticele. Eu îl adusesem pe domnul Murakami de acasă, în trăistuţă (în postarea viitoare vă arăt şi cartea), ea şi-a luat dintr-un anticariat un roman de dragoste.

E aşa de plăcut să lecturezi pe o băncuţă sub foşnetul frunzelor şi străveziul luminos al cerului strecurat printre ele!

Picture 1268

  1. Pingback: Zile de vacanţă (5) – Dor de casă – | Devreme să strălucim!

  2. Pingback: Zile de vacanţă (5) – Dor de casă -


Lasă un răspuns

