Chiar şi cu frig, tot e bine

Picture 1330

Picture 1334

Picture 1332

Uite că a venit şi octombrie cu dimineţi surii, ori sumbre de-a binelea, cu un frig care mă scoate mult mai greu din casă şi cu dorinţa puternică de a inventa o metodă prin care ceaiul fierbinte să apară în mod miraculos chiar lângă pat în fiecare zi. Cel mai mult încerc să mă ţin la distanţă de răceală. Când eram mai mică, era tare plăcut să mă îmbolnăvesc pe vremea asta, să lipsesc de la şcoală, să stau toată ziua în pat şi să urmăresc serialele preferate, să fiu servită la pat, să mi se ofere atenţie maximă! Tata să întemeieze focul pentru prinţesică, mama cu ciorbiţa şi tot aşa. Chiar şi prin clasa a 9-a, când am avut pojar şi a trebuit să lipsesc două săptămâni, eram în culmea fericirii că pot vedea serialele coreene pe care le ratam cu programul şcoalar. Dar acum…urăsc zăcutul la pat şi toată starea aia de nimic, când nu eşti în stare să faci mai mult de câţiva paşi prin cameră, nu ai dispoziţia necesară să citeşti, să asculţi muzică, nici să dormi…nimic! Şi când te priveşti în oglindă, zăreşti o momâie. Aşadar, oameni buni, să nu vă mai aud că vreţi să vă îmbolnăviţi doar că să scăpaţi de stresul de la şcoală! Chiar nu merită!

În orice caz, dacă toamna trezeşte în mulţi dintre noi sentimente mai nesuferite, există şi o porţie mare de inspiraţie. Ceaiurile din zori capătă altă savoare, puloverele mari şi pufoase te fac să te simţi ca un bursuc drăguţ, eşarfele supradimensionale încolăcite de trei ori de după gât, băscuţe, mere cu scorţişoară şi nuci..mââm!ciocolată caldă şi dovleac copt! Ţţţ! Hai că-i un octombrie frumos, chiar şi-aşa îngheţat şi ploios.

Picture 1359

  1. Aşadar, oameni buni, să nu vă mai aud că vreţi să vă îmbolnăviţi doar că să scăpaţi de stresul de la şcoală! Chiar nu merită!

    Pe timpul meu in clasa 9 si a 10 aveam ca obligatie lunea sa ne ducem la CAP sa ajutam.Am fost numai o zi dupa care am chiulit doi ani de zile.Am fost norocos caci nu am ramas repetent deoarece bunicul meu,preot de meserie sa dus la scoala si sa rugat frumos sa ma traca la examenul CAP.Bataie de joc copii de scoala la munca la CAP, obligatoriu pentru Partidul lui Chesca care sa desmembrati si renascuti din nou in oameni democrati.

    Apreciază

  2. Ce fotografii frumoase faci, Camelia! Primele doua sunt preferatele mele! Eu am ajuns sa ignor aparatul mult, mult prea mult. Probabil din cauza sentimentului ca n-am reusit sa invat prea multe, dupa 2 ani de la achizitie, dar nici nu-mi pot permite alt obiectiv, decat cel de kit… momentan.
    M-ai dus cu gandul la zilele petrecute la Sibiu, cand toate diminetile de octombrie erau racoroase si pline de bruma. Mi-e dor..asa putin…
    In legatura cu raceala, si eu ma tot feresc sa nu racesc. Ultima raceala zdravana m-a prins pe cand mergeam spre Transalpina, dar a reusit sa-mi treaca dupa 3 zile (minune mare!), cu multa miere si sirop de catina.
    Iti urez insanatosire grabnica si sa te pui pe picioare cat mai curand! :-*

    Apreciază

    • Mulţumesc mult, Raluca! >:D< şi eu folosesc obiectivul pe care l-am primit inclus în pachet cu aparatul, deşi mi-ar surâde unul mai bun, cred că mai am mult şi bine de aşteptat . Mi-ai adus aminte că trebuie să revăd şi eu Sibiul, e chiar frumos şi liniştit acolo! Ah, şi încă n-am răcit, spuneam că încerc să mă ţin la distanţă de ea, că tare urâtă şi nesuferită mai e! 🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

